19.00 - THE END

Insåg precis att det endast är 1 dag kvar på Britsarvsskolan, och imorgon ska vi spela brännboll hela dagen. På fredag är det avslutning, sen är det över. Då är grundskolan över. Vart i hela friden tog det här året vägen? Det som skulle vara så himla långt och tråkigt. Allting gick så himla fort, våra tre år tillsammans är alldeles snart förbi.
Jag är glad att jag valde att gå på Britsarvsskolan, där fick jag möta och lära känna helt underbara personer som har blivit en stor betydelse för mig. Men jag ångrar att jag inte följde med mina barndomsvänner till en annan skola, eftersom jag nästan helt har tappat kontakten med dom.
Men nu är det dags att skilja mig ifrån ytterligare en klass, och börja om på nytt. Ny skola, nya människor, ny stad, nya möjligheter, ja - allting kommer att vara annorlunda! Jag ser fram emot det här, hur mycket som helst, men ack vad jag kommer sakna mina fina vänner, klass 9B. Hur olika och lika vi än har varit och är, så hade inte 9B sett ut som den har gjort, den hade inte varit lika speciell som den har varit.
Jag vet att det är någon dag kvar, men det är dags att börja säga hejdå nu.
Tusen tack för allting. Ni har spridit lycka i mitt liv i flera års tid, och jag är så tacksam att jag hamnade hos er.
Stort lycka till i framtiden allesammans. Jag kommer att sakna er, allihop.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0