HAN MÅSTE HA FÅTT SIG ETT GOTT SKRATT

Det har varit en hektisk eftermiddag - sprungit runt på stan, körskolan, 2 timmar hos Sebbes familj med pappa för att fixa en crossmotor. Och när jag kom hem så dog jag, bokstavligt talat!
Skulle flytta soptunnorna eftersom det är sophämtning imorgon, och då drar jag iväg en utav dom och då hoppar det fram en padda! Jag har en så fruktansvärd fobi för paddor, grodor och ormar så det är inte sant.. Men inte trodde jag att jag skulle reagera som jag gjorde - jag skrek högt, rusade in och sedan storbölade jag och stod och hyperventilerade och skrek! Min pappa skrattade så tårarna sprutade, och fortsatte jävlas med mig genom att slänga ett blad mot mig och sa att det var grodan.. Aldrig varit med om det förut, haha, det måste ha varit en riktig adrenalinkick, och det måste ha sett sjukt kul ut.. 
Men fy, vad jag hatar dom där äckliga små djuren! Kommer drömma mardrömmar inatt..

Papiiiii ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0