LÄNKBYTE/AKUT HJÄLP

Gör ett länkbyte med min underbara kusin Maria.
Vi behöver även hjälp. Ganska så akut hjälp faktiskt, då vi letar efter en sommarhäst åt henne, och så här ser hennes "annons" ut:
"Hej! Maria heter jag och är nu 15 år.
Jag har olyckligt nog fått reda på i sista stund att jag inte kan ta den sommarhäst jag skulle ha nu under 3 veckor, 26juni-15juli.
Hästen skulle ha fått vara med mig på en bondgård i Orsa med 13 hektar grönbete att traska runt på tillsammans med 2 andra hästar.
Jag har ridit i 2 år på ridskola och även ridit ganska mycket privat. Jag har fått mycket beröm som ryttare.
Det kommer att finnas en mycket hästvan person med mig helatiden.
Så jag ber er.. hör av er till mig i pm om ni har en häst/ponny som ni kan tänkas låna ut, eller om ni vet någon som har en. Vilken sorts häst som helst, öppen för förslag!
Tack på förhand!"

Så snälla, om ni vet någon som har tänkt låna ut sin häst eller ponny under sommaren - HÖR AV ER TILL MIG ELLER MARIA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0