MIDSOMMAR 2012

Jag hoppas att ni har haft en bra midsommarhelg, det har i alla fall jag haft!
Åkte till Sebastian redan i torsdags, red en ridskolehäst på bete och sedan gick jag ner till dom och stannade kvar över natten. På fredagen kom min familj dit och några från Sebbes släkt och så hade vi 9-kamp och grillade på kvällen, hur roligt som helst! Jag och S gick och la oss efter att vi tittat på NHL Draften klockan 3, och igår åkte jag och min familj till Skog där några i släkten var för att fira midsommardagen. Grillade och hade trevligt!
Idag har jag haft vattensjour åt ridskolehästarna, så jag kom tillbaka för en stund sedan.

BILDER KOMMER SENARE,
DET VILL INTE FUNGERA JUST NU..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0