Q/A - MIN HEADER

Hejhej , super fin blogg.. Har du upplösning1000 på din header eller har du laddat upp den någon annan stans :)?
tacksam för svar snygging ! ;)
Hejhej , super fin blogg.. Har du upplösning1000 på din header eller har du laddat upp den någon annan stans :)?
tacksam för svar snygging ! ;)
- För det första så vill jag säga, tusen tack för de fina orden! Och nu till frågan - ja, jag har storlek 1000 när jag laddar upp mina headerbilder här på blogg.se. Bredden på min blogg är också så bred, så ja. 
Är det någon mer som undrar något över designer? Ställ gärna de frågorna då! :-)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

En fråga; Fixar du design åt andra? Hjälper folk o lägga in o fixa o sånt? :) Kram

2012-03-26 @ 15:12:32
URL: http://aboutrebeccaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Vad andvände du för program när du gjorde ditt header? :)

2012-03-26 @ 20:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0