NEW IN - RHODOS

Självklart brann det i plånkan där nere på Rhodos. Det här är lite av det jag fick med mig hem:

Kameran ville inte samarbeta med mig, urusla bilder!
- 1 smyckeshängare.
- 4 så kallade fejk parfymer.
- M&M till mami och papi.
- Halsband och örhängen till mami.
- Halsband till mami och mig.
- Navelpiercing.
- 2 par Ray Ban brillor. Så fejk det kan bli! Men bra att ha, och dom kostade liksom 5€.
- Bikini.
- 3 Tshirts till mina bröder och papi.
Köpte även en Opelnyckelring till pappa, och en avslutningsklänning. Visar den senare! :-)
Kunde liksom inte köpa hur mycket som helst, och var inte i behov av något speciellt heller. Min väska vägde 16kg när vi åkte dit, över 19kg när vi åkte hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0