TISDAG

Jag har knappt tid över till bloggen. Eller jo, det har jag. Men jag orkar inte uppdatera när jag väl kan, hehe. Men nu orkar jag! Bra va?! Nåååväl. Igår och idag har det varit skola, och vi har varit i köket båda dagarna. Igår var en bra dag, och Jennifer följde med mig hem en sväng efter skolan. Hur kul som helst! På kvällen var jag på möte med familjen i 2 timmar (möte på mcklubben). La mig direkt när jag kom hem! Idag var en mindre bra dag. Hade ingen rast alls på hela dagen, och vi var 3 stycken som slet som djur (så orättvist, imorgon blir det snack med mentorn)! Är helt slut i kroppen, så ska äta middag och sedan sova. På bilden nedan ser ni resultatet av maten vi lagade igår och idag! Gott som bara den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0