DAGS ATT PACKA

Har haft en jättebra skoldag, som avslutades med lunch och bowling i Maserhallen. Jag fick hela 720 poäng på 6 serier, gick superbra! Och roligt var det också. Är hemma nu och håller på med min packning, skriver lista, myser med världens finaste katt och fixar. Ska göra rent mina ridskor, kängor och chaps och smörja in dom, och när pappa kommer hem ska vi hämta transporten som vi ska låna! Vi får se om jag har tid för bloggen senare helt enkelt. (Går inte att lägga upp bilder!?!!)


Kommentarer
Postat av: '

Hej Felicia, kan inte du göra ett inlägg och berätta lite mer om linjen du går på i Borlänge, hur det är och lite så? Är sugen på att gå på samma linje som du men skulle vilja veta lite mer om den, fin blogg kram :)

2012-10-27 @ 00:20:48
Postat av: '

Hej Felicia, kan inte du göra ett inlägg och berätta lite mer om linjen du går på i Borlänge, hur det är och lite så? Är sugen på att gå på samma linje som du men skulle vilja veta lite mer om den, fin blogg kram :)

2012-10-27 @ 00:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0