MIN HELG

Hej på er alla glada! Ledsen för urusel uppdatering, men jag åkte till Bjurs i fredags för att gå på hoppträning med Jalle för andra gången i våra liv tillsammans. Det gick superbra! Han var så duktig och glad, inte alls springig i galoppen mellan hindren och så. Han är ju som sagt inte inhoppad, så vi håller på att skola in honom nu.
Igår morse tog jag med mig Jalle på en lång mogonpromend i det fina vädret. Var sedan kvar resten av dagen osv. Sebbe och jag var hos hans kusiner en stund, och jag körde faktiskt traktor för första gången i hela mitt liv. Och ja, jag kör faktikt lagligt! På kvällen fick jag migrän, men vi tittade på film, åt god mat och tog det lugnt.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej, vilken fin blogg du har.
Kika gärna in på min

2012-10-07 @ 13:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0