PINSAMT!!!

Go'kväll! Idag slutade jag tidigt och då lunchade (låter så fult) jag på Coco Thai i Borlänge med Jennifer och Fredrika. Super gott, älskar verkligen kina - och thaimat. Tog bussen till Falun för att inhandla lite viktiga prylar. En ny foundation var en av sakerna som jag köpte, + en tröja och lite smått och gott. Var hem en snabb vända innan jag tog med mig Aragon in till Falun igen, vi gick till Djurmagazinet (han valde lite godis, HEHE) och sedan tog vi en långpromenad till pappas jobb. Kan ju säga att han verkligen har skämt ut mig idag, då han bokstavligt talat stannade MITT i stan och MITT på gågatan för att bajsa?! Det var jättemycket folk där, haha, och en tant sa "hehe, det är sånt som händer". Ja, jo men då tänkte jag "ja, det är sånt som BARA händer mig"... Snacka om att jag tyckte hela grejen var pinsam. Men han är väl för go, min älskade vän.
Det var ett riktigt äventyr för honom, att vara i staden. Men han tyckte nog det var rätt roligt ändå.
Ska ta och hoppa in i duschen nu. LATERO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0