TUNA

Alltså NEJ. Jag gillar verkligen INTE att mitt schema har ändrats. Torsdagarnas svenska lektion har flyttats till onsdagar. Vilket innebär att jag slutar halv tre på onsdagar (kommer bli så himla stressigt, då det tar ett tag att ta mig hem och så måste jag fixa en massa innan jag ska på ridlektion) och så slutar jag halv elva på torsdagar. Liksom, halv elva?! Åh. Jag som går upp 5.20 varje morgon är ju inte direkt pepp på att gå till skolan för två korta lektioner varje torsdag. Nej, usch.
Nåväl. Fick sluta tidigare idag i alla fall, då jag är klar med svenskan. Gjorde mig en tonfisksallad när jag kom hem, och nu väntar jag bara på att pappa kommer hem så han kan skjutsa mig och Maria till stallet. Ikväll är det markarbete, och det kommer bli superduper kul! 
Godaste som finns! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0