DEN DÄR JOBBIGA DELEN

I fredags sa jag hejdå till min storebror. Det var ett fruktansvärt jobbigt att säga hejdå, vi båda stod och grät och kramades. Och varför det? Jo, för att det var sista gången vi träffades på ett tag eftersom han flyttade till Irland igår.
Det känns så tråkigt att inte kunna vara lika nära längre. Kommer liksom inte träffa honom lika ofta. Men vi ska hälsa på honom när vi kan, och han kommer hem till Sverige och hälsar på när han är ledig och har tid. Han har nämligen fått jobb på Irland och ska bo där i minst 21 månader.
Jag vet att han kommer ha det bra där, och att det är något han har velat jättelänge. Men jag saknar honom så himla mycket! Nu har jag någonting att längta efter i alla fall. Världens bästa storebror ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0