HEMMA IGEN

Hej alla ni underbara läsare som fortfarande är kvar trots att jag inte har uppdaterat någonting de senaste dagarna, men Blogg.se's app fungerar fortfarande inte för mig.. Så det är anledningen till att det inte har uppdaterats någonting. Var hos Sebastian i lördags, och sen har jag varit i skolan. Sov även hos Sebbe i måndags :) 
Igår åkte jag och Maria till Rita för att rida. Jossan följde också med, så vi var tre stycken på tre ponnier. Det blev en tur på nästan 2 timmar. Så underbart! ♥ 
Fick sluta lite tidigare idag, så är hemma nu. Men om ett tag ska jag iväg till stallet för att rida lektion på världens bästa Gayaal. Hoppas det går bättre än förra veckan bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0