Q/A - HUR ÄR DET EGENTLIGEN ATT HA EN HOCKEYSPELARE TILL POJKVÄN

Q - Hur är det egentligen att ha en hockeyspelare till pojkvän? Ni bor väl en bit ifrån varandra också? Träffar du hans föräldrar oftare än Sebastian själv? Har liksom fått den känslan i inläggen du skriver. Bra blogg!
- Hur det är att ha en hockeyspelare till pojkvän? Tja, det är väl ingen större skillnad mer än att vi inte träffas lika ofta som kanske många andra gör då han har träningar varje dag och matcher på helgerna, och ja, vi bor cirkus 3 mil från varandra, så det är ju inte så att man åker dit varenda dag. Men det blir mycket lättare nu, då jag har börjat gymnasiet i Borlänge, så det går direktbussar mellan Borlänge och Leksand vilket gör att jag kan vara hos honom mer i veckorna. Haha, ja, det är faktiskt sant. Jag träffar hans familj mer än honom själv, men jag trivs hur bra som helst i deras närhet. Det är som min andra familj, och deras hem är som mitt andra hem, och jag är trygg och mår bra med dom. Jag kan prata med dom om allt mellan himmel och jord, och det känns så himla bra. Men visst hade jag inte tackat nej till att träffa Sebastian lika mycket, men det är som det är, och varken jag eller han ser några som helst hinder för vårat förhållande. Vi har liksom varit tillsammans i över 1 år, vi vet hur det är och hur det kommer att vara framöver. Det gör ingenting att han bor en bit ifrån, eller att han spelar hockey, för jag älskar honom lika mycket ändå. Jag älskar honom oändligt mycket! Vår kärlek kan ingen förstöra, ingenting kan få mig att sluta tycka om och bry mig om honom. Han är min bästa vän, min själsfrände och pojkvän. Han vet allt om mig, och jag har aldrig någonsin träffat en person som han. Han förstår mig bättre än vad någon annan gör, och det känns så sjukt bra. Med honom vid min sida, är jag den lyckligaste i hela världen. Så är det bara! ♥

Blir så glad när ni säger att jag har en bra blogg, trots att jag kan vara den mest ouppdaterade människan i hela bloggvärlden ibland. Ni är guldvärda mina läsare. Och är det något mer ni undrar över, om mig, Sebastian eller något annat, var inte blyga och ställ frågor! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0