ETT VAL OM MIN FRAMTID


Ögonskugga, eyeliner, mascara - dagens make up
Hej på er, alla underbara läsare som fortfarande är kvar även fast jag är urusel på att uppdatera. Inatt har jag sovit bättre men är helt slut nu efter en dag i köket. Vi hade lunch för hela skolan så det har varit stressigt men roligt. Har även fyllt i ett papper som handlar om min framtid, mitt yrke. Och det känns bra. Ska lämna in det på fredag eftersom jag är ledig i två dagar nu. Studiedag imorgon. Då ska jag först till vårdcentralen, av personliga själ, och på eftermiddagen till kiropraktorn igen. På torsdag är vi lediga eftersom vi fått hemuppgifter. Rätt så skönt!
Nu ska jag fixa lite inlägg, så vi hörs snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0