MITT NYÅR

Godmorgon! Har försökt bloggat från mobilen, men appen krånglar återigen. Därav ingen uppdatering under nyår. Men jag firade i alla fall in det nya året med min kärlek. Vi åt mat med hans bror och senare på kvällen åkte vi dit hans föräldrar var och umgicks med dom och andra trevliga människor.
Skulle ha sovit kvar igår också, men Sebbe blev plötsligt sjuk på kvällen så jag bestämde mig för att åka hem så han fick sova ordentligt inatt. 
Har ätit frukost och ska nu ta tag i lite skolarbete. Jag har ju som sagt haft hemuppgifter i en månad nu ungefär, eftersom jag äter medicin som ger massor med biverkningar så jag har mått dåligt, varit trött och så vidare.
Lite senare tänkte jag ta en liten promenad med hunden i det fina vädret.

Nyårsafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0