FRILUFTSDAG

Igår var jag som sagt hos Gemma och red Jalles halvbror Noohr. När jag såg Noohr på långt håll så trodde jag på riktigt att det var Jalle, då kom det lite tårar men det gick bättre ju mer tiden gick. Han var inte alls som Jalle att rida, mycket lugnare och lite rundare. Men det var i alla fall supermysigt och roligt! Har inte träffat Gemma på tre månader heller, så det var underbart att få tillbringa lite tid med henne igen.
Det har varit friluftsdag idag, men de som bor 15 km från skolan får ha egen aktivitet. Eftersom jag har varit borta från skolan mycket, inte tränat och håller på att byta medicin nu så kan inte jag göra några jättefysiska aktiviteter. Gick en lite längre promenad med Aragon imorse och sen åkte jag till stallet och skrittade ut på Amy. Alldeles lagomt! Nu är jag hos Sebastian, men han är på träning så då har jag tid för bloggen.


Bild 1: jag och Noohr. Visst är han lite lik Jalle?
Bild 2: en bild på Amy från idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0