TORSDAG 14/3

Har inte varit nå vidare på hugget idag. Hade sovmorgon och började 9.40, skulle ha engelska men istället hade vi svenska och läraren gick igenom nationella proven, fick sluta tidigare. Sen skulle vi ha naturkunskap men den lektionen var inställd!? Alltså åkte jag 4 mil bara för en genomgång idag och sedan 4 mil hem! Känns som om jag hellre hade kunnat göra en massa skoluppgifter hemma, men men.
Är ledig imorgon så det känns skönt. Då tänker jag göra lite inlägg här och fixa med saker hemma. På bilden ser ni vad jag hade på mig idag: en ny blus som jag köpte för några veckor sedan, älskar den!


Kommentarer
Postat av: elin

Jätte fin tröja. Vart köpte du den? :-)

Svar: Tack! Jag köpte den på Bubbleroom i Sågmyra :)
.

2013-03-16 @ 09:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0