stalljour

hann nt blogga igår, som ni kanske såg? ;)
va med patrik när skolan slutat.
vi tittade på film oh så. sen kom christian,
simon oh oskar.
åt på pizzeria varpan, sen stack vi hem till
christian oh titta på film igen ;)
haha, de va fan sjukt kul!
nästan vid sju tiden hämtade mamma mig,
då åkte jag upp till lise.
vi åt lite mat oh titta på film, mysmys !

idag gick man upp halv sju, drog till stallet en
stund efter det.
vikki, jag, amanda, annika, susanne oh lise
hade stalljour.
de va grymt kallt hela dagen, men de gick väl
bra endå :)

hästarna va bara liiiiiiiite halvgalna idag -.-'
hahha, skoja bara. dom va gryyyymt busiga !

mamma oh pappa hämtade mig tre,
då åkte vi till intersport oh köpte nya pjäxor som
ni ser på inlägget neranför ! :D
ggrymt sköna, oh snygga.

nu sitter jag här, blir helt ensam ikväll .. om nt
nattis nu kunde, vettefan ?!
men aja, ni får vaara jävligt sociala idaag !
puss oh kram


Kommentarer
Postat av: VIKTORIA HAUGEN

mys dag idag :D:D

2009-12-19 @ 18:49:34
URL: http://haugenviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0