19februari

hej alla bloggläsare !
sitter just nu & fixar naglarna igen, fast inte gelénaglar den här gången.
näe, nu tar jag bort limmet som va kvar & sen ska jag måla dom.
få se hur det blir, höhö !
hade engelskaprovet idag, hann precis bli klar när vi slutade lektionen.
tror inte det gick så där super bra, men skrev ju in alla ord iaf. fast de
är ju inte säkert att jag skrev rätt ..
haha, men vi får väl se hur det går när ruben har rättat klart.
slutade 12.20 idag för matten blev inställd.
drog ner på stan med lollo, vikki och maya. vi fikade på du & ja,
riktigt gott där ! mitt nya favorit café (a)
efter de gick vi runt på stan ett tag, hittade inte något speciellt.
tog bussen hem 15.15 & nu sitter jag här.
blir en tidig kväll för mig, har stalljour imorgon.
nu ska jag fortsätta med naglarna, vi hörs senare !

Kommentarer
Postat av: VIKTORIAHAUGEN

riktigt mysigt de va på cafeét :)

2010-02-19 @ 18:00:06
URL: http://haugenviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0