datajäävel

nu blir jag trött på min lilla laptop !!
funkar ju inte att ladda upp bilder längre,
bara ibland när den är "vaken" , ahah men
de är ju typ så :'o
har suttit nu i ungefär en timme & hållit
på att fixa header till felicia & julia.
ngn mer som vill ha ? :'D
adda msn : [email protected]
just nu är jag inne på min gamla,
som jag alltid är inne på & det är den här
[email protected] .
nu ska jag inte blogga mer idag.
men vi hörs imorgon, & förmodligen kommer
det bilder från ridningen igår.
red mingla bebis :'D & det var hoppning !
sjuuuuuuuukt kul vare !!
ska vara med marcusälskling imorgon,
så bloggar nog efter de :D
puss & kram

Kommentarer
Postat av: johanna meurke

hehe, bilderna vart lite suddiga, :)

2010-02-18 @ 18:33:43
URL: http://johannameurke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0