hej, alla tråkiga saker som aldrig kommenterar ;)

skolan va helt okej !
jag verkligen äääääääälskar min klass,
så jävla grym är den ! 
7btills döden skiljer oss åt (a)
hoppas jag iaf !

skulle åkt till backen idag,
men det blev inte så för att mamma surade.
haha, men det blir imorgon förhoppningsvis
om jag får sova hos alice :)
backen har öppet till 22 imorgon.
om inte de går, så blir det iaf på lördag :D

nu måste jag plugga matte,
ska vara på sida 158 imorgon.
ligger någon sida bakom dom andra, eftersom
jag var sjuk igår. men det kmr jag ändra på
snabbt som fan :D

juste,
fick tillbaka mitt matteprov.
15/22 , :)
hade väl kunna vart bättre, men jag klara de iaf ;)

aja, vi hörs sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0