hemma

Sådär. Hemma igen! Hade en jättemysig kväll igår. Jag och Sebbe åkte ut på sjön med hans kusin. Sen åkte vi hem och plockade blåbär. Hans mamma gjorde en blåbärspaj, sen kollade vi på TV och käkade pajen :) Idag vaknade jag tolv, haha.. drog på mig ridkläder och fixade Jalles grejer.. sen åkte jag och Sebbe upp till hagen och gjorde Jalle klar. Blev en skrittur på över 1h, supermysigt!
När vi kom hem åt vi mat och sen drog vi till Slogskärre och kikade på cross en stund.
Har klippt gräset nu på kvällen. Igen.. ;)
Nu blir det TV!

Kommentarer
Postat av: Anonym

guud va fin blogg du har felicia! kolla gärna in på min om du har tid och lust då jag skriver om min vardag som mest kretsar kring hästar. ;)

kram!

2011-07-16 @ 20:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0