great day

det blev en sjukt bra dag med mina bebisar =D
skulle ju åka halv tolv, men bussen kom inte -.-'
så man satt 30 minuter i de iskalla vädret i onödan !

men men,
gick en buss 12.35.
vi gick runt på stan,
hitta lite små grejer så där ;)
vi fika, & fyfan va gott de va.
ost oh skink toast med is te (:
toppen (yy'



guldbrun ögonskugga - 50 kr åhléns
sprite "lip smacker " - 25 kr kappahl
örhängen - 10 kr ur & penn , flytt rea så alla smycken 10 kr !
rosa nagelack - 25 kr åhléns

efter stan drog jag till mammas jobb,
sen åkte vi till butiken & hämta aragon & pappa
& då blev de korsnäs, vi titta på nå crossgrejer ;)
sen handla vi, å sen hem en liten stund.
bjurs va de här,
ahah, vi drog till korsvägen & åt mat med jösse :)

nu ska jag kolla klart min bdb,
sen ska nog jag hoppa i säng :)

imåen ska jag äntligen åka till mabel & suprise (L)
det blir cykel dit, en promenad med hästarna & sen cykla hem i think :)
kmr bli bäst <3

puss på er ,
& tack för att ni läser !
/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0