långpromenad

det blev en väldigt lång promenad.
maria kom vid halv två,
då började vi gå mot stallet (:
till mabelälskling å bebissuprise <3

på vägen dit släppte jag lös aragon,
han gick väl före å så där,
men de gick bra.

sen av nån anledning ville jag bara koppla
honom igen,
haha & precis efter de såg jag nånting skuttandes
framför oss.
jag bah: oh titta en hare !
maria bah : men vadå hare ? de där är en räv !
haha, maria blev skit rädd å jag bah garva.

vi gick till hästarna, va där en liten stund.
sen drog vi hem igen :)

kom tillbaka typ halv fem,
då cykla jag ner till tempo oh köpte godis (a)

inte en aning om vad som händer ikväll,
tv antagligen ;)

pusshejjj ,
/ F


aragon & smilla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0