onsdag den 14 oktober

dagen har vart den bästa på länge.
trodde den skulle gå åt helvete,
men helt fel !

halv nio började vi med att gå
till sal 206, där fick vi information
om dagen som skulle komma.

tio i nio drog jag, vikki, magnus & pontus
till hemköp svalan .
vi skulle marknadsundersöka.
haha, de va de enda tråkiga på dagen.
vi gick tillbaka när vi va klara,
då skulle vi redovisa de där & massa skit.

men sen fick vi rast från halv elva till tolv :')
och klockan tolv gick vi till hemkunskapen,
där blev vi indelade i grupper.
med både åttor, sjuor & nior.
jag hamnade med sabina, douglas & två till.

vi fick till uppgift att göra muffins,
haha & king är man på de.
typ halva smeten utanför, och glömmer halva
ingredienserna (a)
men de fixade sig :)

vilket teamwork vi hade i gruppen,
haha. Sen fick vi äta de vi gjort,
typ som en buffé lr va man ska kalla de ;)
allt va int så speciellt gott, men de mesta.

slutade typ halv tre.
vid halv fyra kom älskling till hemköp.
vi drog hem till han, han duschade & jag satt
med hans mamma och ena lillebror framför tven.
trevligt värre ;)

sen drog jag å linus till crille, robert kom sen.
vi stack ut en sväng.
djurmagazinet
PK data
& kuckelikana (a)

haha, sen skulle jag hem ..
nen är as nöjd å glad för dagen :')
nu ska jag ut en sväng med Aragon :)

pusshej
/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0