torsdag den 15 oktober

hejsaansvejsaan (a)
trööööög dag idag -.-'

först hade man hälsosamtal hos
skolsyster med mamma.

sen engelska i typ tio minuter.
fys efter de, men jag hade
så sjukt ont i magen & lollo
har ju cuttat upp typ hela foten
så vi gick en promenad :')

haha, dom andra fick göra beep test (a)
men vi kmr inte undan, jag å lollo ska göra
de ngn dag efter skolan . huhuhuhh

aja,
sen hade vi hål.
efter de tyska, trååk !
men efter tyskan så drog jag & linus
ner till magazinet vid tågstationen.

Enternal Return eller vafan de hette,
fyfan va långtråkigt de va !
haha,
efter de droog jag hem :)

nu ska jag nog fiska med kusinvitamin =D
long time ago !

& idag är det inte vilken dag som helst.

1 MÅNAD,
med älskling idag!

jag älskar dig linus nilsson,
nu, då & föralltid ! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

team på den du :DD<3

2009-10-20 @ 20:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0