nääästan halv studiedag

god eftermiddag, kära vänner ;)
slutade efter ett idag. då drog jag och vikkiälskling
ner till stan för att fika och prata.
hon va ju på cypern veckan efter lovet, så vi hade inte
träffats på över 2 veckor. hon kom tillbaka förra måndagen,
och vi har inte varit efter skolan sen dess, så det var dags.

vi tog oss en fika på café du o jag, pratade om allt som hänt
och sedan hann vi inte göra så mycket mer eftersom att min
buss gick klockan tre.

har precis skrivit klart pingpong, för det skulle göras den här veckan
eftersom alla utvecklings samtal börjar snart.

tror min telefon kommer imorgon, eller idag, fast pappa hinner
iaf inte hämta den idag. men aja, läängtar ;*

puss


du är ljuset i mitt liv.


Kommentarer
Postat av: HAUGENVIKTORIA

tack för pratstunden älskling,

dubetyder<3

2010-04-27 @ 20:58:37
URL: http://haugenviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0