#3

Namn: Mick Jansson
Födelsedag: 30 november 1993
Ålder: 17år
Hårfärg: typ blond?
Ögonfärg: typ gråblå?
Längd: 179cm
Bor: i Insjön, 2,5 mil ifrån mig

För cirkus 1år sedan, hade jag fått en vänförfrågan på FB av en viss Mick Jansson. Hade inte en blekaste aning om vem det var, men såg att vi hade många gemensamma vänner, så jag accepterade. Det började med FBchatten, och det utvecklades till MSN, SMS och så vidare. Efter någon vecka började vi även ringa varandra. Jag var helt såld på hans röst. Han gav mig ett leénde på läpparna för varje ord han sa. Men som sagt. Jag var faktiskt inte intresserad av honom, eftersom jag var kär i en annan kille, och helt plötsligt slutade jag och Mick prata. Det var alltså i januari/februari.
I augusti i år, skulle jag till Insjön, och han bor ju typ där, så jag smsade honom och sa att jag snart var där. Fick inte direkt något svar tillbaka, men när jag gick inne på Clas Ohlsson, såg jag en kille som kom gående mot mig. "Fan, vad snygg han är" var min första tanke.
När han passerade mig blev jag helt varm inombords, det liksom pirrade i hela kroppen. En bild fastnade i mitt huvud.
"Jag har sett honom förut, men vart? Den där tröjan, och hans ögon, jag ger mig inte, jag har sett honom!".
Efter någon minut kom jag på att jag, några månader innan, hade fått en bild på honom, där han hade den där svarta tröjan med blåa, rosa och gröna ränder på. Han var snyggare i verkligheten, om jag ska vara ärlig. Men i vilket fall som helst, det var ju Mick!
Fan, vad pinsamt. Där gick jag med foppatofflor, osminkad, ruffsigt hår och två klädesplagg jag snabbt hade slängt på mig innan vi åkte. Men jag fick snabbt ett SMS, från Mick såklart, där det stod "var det där du? Fan, vad söt du var då :)". Vi SMS:ade resten av kvällen, och dagen efter frågade han om jag kunde komma till Rättviks crossbana, och det gjorde jag.
Glömmer aldrig när vi satt där, drack ur samma MONSTER burk, i kvällssolen framför alla crossåkare som körde förbi. Jag hade svårt att åka där ifrån, men två dagar efter, kom han hem till mig, och jag förstod ganska snabbt, att det var han jag skulle vara med. Den 14 augusti, blev det han och jag.
Han ger mig fortfarande ett leénde på läpparna, varenda dag. Har aldrig varit såhär kär. Verkligen aldrig! Det ska vara han och jag, så är det bara. Min älskade drömprins

Den första bilden vi tog, tillsammans.

Första gången vi var hemma hos honom.

pallar inte ladda upp alla bilder. hihi
jag älskar dig, världens bästa pojkvän, med dig är jag lycklig, med dig kan jag verkligen vara mig själv & jag är din, bara din ♥

Kommentarer
Postat av: emina

SV: tack:) kul att du gillart!

2010-12-11 @ 17:59:20
URL: http://eminacreations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0