sämst uppdatering !!

förlåt mig, för sämst uppdatering !
men jag har veeerkligen inte hunnit.
i söndag drog jag till källviken, tillsammans
med världens bästa tremänning alice :)
det var riktigt roligt, våra vurpor slår er alla !
hahahahahha, (y)
åkte på ett litet 45års kalas hemma hos kusinerna
efter det, conny fyllde år, grattis i efterskott ! :)
igår efter skolan var jag med älskling,
sen vid halv sex hämtade farmor mig.
sov där natten till idag. äääälskar sängen där !
gick upp åtta idag.
farmor skjutsade upp mig t stångtjärn runt nio.
britsbragden var på tur !!
det gick inte alls som jag trodde det skulle göra.
vi skulle åka 3 varv på 6km spåret, men jag klarade
av 1 varv. sen orkade inte mina lungor, ansträngningsastma -.-
gick hem till farmor runt elva.
marcus kom dit sen han också, & höll mig sällskap hela eftermiddagen.
skjutsade hem han påvägen t stallet, ridning stod på tur därnäst.
red mingla idag igen, min lilla bebis (L)
de gick ganska bra, men var trött & slut efter britsbragden.
hoppträning nästa onsdag, på mimmi tror jag :)
längtar faktiskt .. ahah :'d
nu ska jag hoppa in i duschen !
vi hörs, p & k ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0