sjukling

godmorgon alla bloggläsare,
haha fan va fult :'>
men i alla fall ..
jag mådde faktiskt inte så jätte
bra igår. men jag tog mig igenom
skoldagen på något vis ändå.
jag tror jag nästan ska stämma
dalatrafik !!
det är sjukt va trött man blir
på deras bussar & chafförer !
för det första så var bussen från skolan
ner till stan försenad så jag höll nästan
på att missa min buss hem.
på bussen öppnade inte chaffören dörren
när folk skulle av, kunde knappt svenska,
va påväg ner i diket ett antal gånger,
däcken bara slirade osv -.-'
det tog 40 minuter hem :'o , när de brukar
ta inte ens 20 :s
kan då säga att mitt humör inte va på topp
då alltså .
åkte ju till stallet sedan.
uppvisning av häst blev det på teorin.
jag & amanda fick visa hur man skulle göra,
eftersom vi redan kunde det sedan tidigare ;)
jag hade hassan, som jag tävlat i uppvisning
av häst . så jag var ju van vid honom :)
jaja, det var riktigt roligt !
vi va 5 pers från ridgruppen + lena.
så det var skönt att vi inte var så många.
.....................................................................
idag orkade jag inte gå till skolan.
mådde lite illa när mamma väckte mig, &
de skulle bara bli värre om jag pallrade mig upp
till skolan - tro mig !
mamma ringde till doktorn igår igen, men dom
kunde inte snacka med henne just då, så dom
skulle ringa upp henne idag..
vi får se hur de går !
nu ska jag försöka äta någonting, vi hörs senare.
hejsvejs !

Kommentarer
Postat av: VIKTORIA HAUGEN

krya gumman :)

2010-02-10 @ 12:05:51
URL: http://haugenviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0