falukalaset

cyklade 1 varv runt varpan igår, på 46 min. och det är nån mil runt sjön så :-)
sen när jag kom tillbaka till skolan åt jag sen cyklade jag hem, 1,3 mil på 50 min. haha, jag har inte cyklat på tvåhundrasjuttio år typ så jag är riktigt nöjd :-D

nån timme efter jag kommit hem tog jag bussen in till stan och var med patrik och markus en stund, men sen gick jag till vikki och sara som var vid karusellerna :-) åkte hem t vikki och åt mat, sen ner till brits för att se alla 9or som var riktigt fina allihop !
drog ner t stan igen, på slutet var jag med chrille, marcus, sven och linus :-)

ikväll sover jag hos totten med lise :-)
aaaas kalas :-D

hörs kanske senare, annars imorgon ;-)
pusshejsss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0