godmorgon ♥

ja, godmorgon alla läsare :-)
haha, jag börjar med att säga att jag verkligen inte
gick och la mig igår efter det sista inlägget.
näe, jag somnade kanske 3 eller vad de va.
så det blev en lite längre sovmorgon idag än i
vanliga fall, och det var riktigt skönt!
men när jag går upp så va min lillebror borta,
och jag kunde inte komma på vart han skulle idag.
men efter ett tag kom jag på att han skulle till
jämmerdalen och köra cross idag mellan 12 - 16.
idag tar jag bussen in till stan efter fyra, fem någon gång.
bio med klassen, eller ja, några av dom iaf.
det ska bli riktigt roligt ! :-D
just precis den vi ska se ;-)
nu ska jag äta en riktigt god frukost och sedan fixa
allt och mig själv.
see yaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0