8B, vad vore jag utan er?

" Felicia. Snart har vi gått halva tiden i den här klassen. Vid jul faktiskt.."
Så sa en i min klass, Johan, förra veckan på en matte lektion. Det finns verkligen ingen bättre klass i hela världen. Jag lovar er!
Först var det 7B. Och nu blev det 8B. Det står väl inte på förrän det blir 9B.. Usch, det är verkligen hemskt att tänka tanken att det faktiskt snart har gått halva tiden ;( Det finns ingen klass som är så himla bra som just den jag går i. Tänk att jag fått chansen att gå med alla de underbara eleverna, och att vi har de bästa lärarna gör ju inte direkt saken värre. Hur ska jag någonsin kunna förklara med ord, hur jäkla bra vi är?!
Åhhhhhh! 8B, vad vore jag utan er?

Dagen blev verkligen helt sjukt bra. Jag som inte trodde det faktiskt. Men vad tänkte jag med egentligen? Får man vara med de människor som får en glad, hur man än mår, så slutar det alltid med typ miljooooooner skratt. Yes, it's true!
Här kommer några bilder från dagen.

Nästan hela klassen.

Ville

Jag och Sara, min lilla skitunge

Ville, Simon J, Rami

Fama, Simon J, Magnus M

Jennie, Amanda S

Amanda W

Ville, Jennie

Simon J

Magnus Ö

Pontus
JAG ÄLSKAR ER! ♥
FOTO: VIKTORIA HAUGEN

Kommentarer
Postat av: viktoria

:D

2010-09-07 @ 20:18:32
URL: http://kalladhaugen.blogg.se/
Postat av: Amanda Samuelsson

Håller med dig helt Felicia! Älskar våran klass, helt sjukt underbar!!! <3<3<3 :-D 8Bäst

2010-09-07 @ 20:47:37
URL: http://samuelssonamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0