american pizza take away

Usch och blä. Det var en riktigt lång skoldag med massor av lektioner. Hade nån hörövningsgrej på engelskan idag, tror faktiskt att det gick hyffsat. Hade profil sista timmen. Tack gode Gud, det var iaf den sista hemkunskapsprofilen! Jag har äntligen fått plats i musikprofilen. WIHOOOOOOO!

Mamma smsade mig idag och sa att jag skulle till hennes jobb direkt efter jag hade slutat. Väl när jag kom dit bokade jag bio biljetter tills imorgon. Sen drog mamma, jag och lillebror ner på stan för att äta på american pizza take away. Super duper gott, verkligen!

Nu ska jag ut i bussen och fixa lite. Pappa ska ha den i helgen när han ska på skrotmarknaden i Falun.
Hörs, PUSSIS

Kommentarer
Postat av: wictoria

har länkat dig på min blogg sötan! :) PUSS!

2010-09-02 @ 21:48:57
URL: http://mxwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0