DET RÄCKER NU!

Anonym om LOOK WHAT I'VE DONE, again..:
herregud vilka sneda framtänder... att du ens vill göra något sånt som framhäver det.
IP: 83.255.164.138

SVAR; för det första vill jag säga att det är riktigt omoget att vara anonym, för du vet själv att du aldrig är det i vilket fall som helst. Vem som helst kan spåra!
För det andra:
jag tycker det är riktigt dåligt av dig att skriva så. Jag VET att jag har väldigt snea tänder, och om du bara visste hur mycket jag hatar det! Vi har sagt till min tandläkare att jag vill göra något åt det, men nej, de säger att jag inte behöver det. Jag har redan haft 2 tandställningar, eftersom jag hade ett fruktansvärt överbett. Efter 3år med tandställning var det äntligen över, och jag hade fått ett jätte fint léende. Men inte långt efter det såg både jag och andra att mina tänder vridit sig åt alla möjliga håll.. Det blir bara värre och värre.. & jag är riktigt trött på det! Min mamma ska byta tandläkare, för där jag går nu är riktigt dåligt...
Visa lite respekt för i helvete!!

Kommentarer
Postat av: emma

för i helvete lägg av att hacka på felicia har du ingenting annt för dig så tycker jag bara synd om dig! skaffa dig ett liv förfan, sköt dig själv och skit i andra, det som gör mig så jävla arg är att du är bara så jävla avundsjuk på att felicia är så jävla mycket snyggare än dig som sitter och slänger onödiga komentarer. hoppas det var sista komentaren annars är du nog inte lika kaxig längre. knip igen din käft tack.

2010-09-23 @ 17:53:36
URL: http://emmakarllsson.blogg.se/
Postat av: juliaw

någon i borlänge som tror dom är coola

2010-09-23 @ 20:43:34
Postat av: freja

helt rätt felicia. alltså ta inte åt dig av sånt skisnack! det gör jävligt ont, det gör det, men för det mesta så menar de som skriver sånt bara att såra en och griper tag i allt som kan vara det minsta känsligt och bara slänger ur sig. ta inte åt dig vännen

2010-09-25 @ 23:09:14
URL: http://frejalifmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0