Temadag

Började 9.00 och slutade 14.30. Min klass hade temadag idag, så vi hade inga vanliga lektoner. Bara roliga, utan massa skrivandes och så vidare ;) Det jävligaste var slutet av dagen. Började se suddigt och kände mig yr, självklart precis innan filmen i aulan. Ja, det var migrän som va på G. Så har suttit med det i flera timmar nu, men det börjar släppa :D Träffade Nathalie på bussen hem, åh, vad jag saknat henne! :(

Just nu sitter jag och lyssnar på John Lindberg trio, som jag och min storebror lyssnade på hela vägen till skolan idag, trodde inte dom skulle vara så bra, men det var dom ;) Väntar på min älskling som är påväg hit nu :D
Vi hörs senare, PUSS
Tiden då vi var som tajtas.. Jag saknar det! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0