SVAR;


hemligt om FRÅGESTUND:
vem är du kär i? ihihih
SV; det angår inte er ;)

Dennis om FRÅGESTUND:
Hur gammal är du, när fyller du år , hur många har du avrit kära i ?, hur många syskon har du ?, är du vän med frida l? Hur gammal är din pojkvännnnnnn?????eller din gamla eller din nuvarande..
SV; jag fyller 15 år den 12 september. Några stycken. Jag har 2 syskon (bröder). Ja, men vi har inte pratat på ett tag. Min pojkvän? Hemligt.

anna om FRÅGESTUND:
5 bästa vännerna just nu?
en vän du umgås mkt med?
en vän du glidit ifrån?
gillar du ngn kille nu?
ska du göra nåt speciellt i sommar? :)
SV; det är inte så att jag byter vänner? så antagligen de som varit mig närmast, eller är.
Jag umgås väldigt mycket med Sara.
Hmm.. nämner ingen.
Hemligt.
Ja, jag ska faktiskt åka till Uddevalla på motocross VM, lovely, direkt efter det drar jag på dalacrossen. Gissa om jag längtar...


Anonym om FRÅGESTUND:
är du kär i loffe???
SV; nej, det är jag inte. Loffe är en nära vän till mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

får jag bara säga en sak?

Varför ha en frågestund om du ändå inte svarar på alla frågor, att dom inte angår oss? :/

2011-04-20 @ 18:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0