LITE MER..

Namn: Felicia Maria Israelsson
Piercingar: 5 i öronen, och snart en till (fast vart, det får ni inte veta än;))
Tatueringar: Nothing.
Längd: Haha.. 157 cm!
Skostorlek: 36-37
Hårfärg: Brunett. Men jag är faktiskt blondin egentligen.
Fräknar: Nä.
Motto: -

Kär? Om jag är!
Önskar du att du bodde någon annan stans? Yep.
Tänker du på självmord? Men nej.
Dricker du? Nej.
Använder du droger? Uschnej.
Röker du? Nej.
Vilket schampo använder du? Wella just nu.
Vilken parfym använder du? Alla möjliga. Nej, men typ.. Laila Bagges "you rock" och Escada.
Vad är du rädd för? Att mista den jag älskar.
Gillar du att tvätta? Ska jag vara ärlig, så har jag aldrig tvättat! 
Gillar du berg och dalbanor? Länge sen jag åkte, men jadå.

Senaste...
Filmen du hyrde
? Inte en aning.
Filmen du köpte? Det var länge sedan!
Låten du hörde: Wheels - Foo Fighters
Låten du laddade ner? Det var ett tag sedan det med.
Personen du ringde? Mami
Personen som ringde dig? Mami
TV-program du såg? "Våra bästa år".
Person du tänkte på? Min pojk

För eller emot...
Långdistansförhållanden? Om man säger såhär.. jag och Sebastian har 40 minuters bilfärd mellan oss, + att han har träningar, matcher osv.. hela tiden. Vilket kommer göra att vi inte träffas så ofta. Men vi klarar av det ändå, så FÖR.
Utnyttja någon? Emot. 
Självmord? Emot.
Ungdomar som röker? Det är väl upp till dom. Hur mycket skit dom drar i sig, och hur mycket pengar dom slösar. Men ah..
Använda droger? Emot.
Sex före äktenskapet? Men öh..? 
Köra onyktert? Emot.
Förhållanden? Men haha.. FÖR!

Favorit...
Låt: ALLA JLT låtar! 
Sak att göra: Vara med S, köra cross, hästar osv.. 
Sport: Läs ovanför.
Dryck: Ehmm.. inte en aning!
Kläder: Sidenkallingar! 
Film: Inte en blekaste.
Bil: Volvo, hihi. Typ..
Serie: "Våra bästa år".

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke
? Ja.
Gråtit över en flicka? Ja.
Ljugit för någon? Vem har inte gjort det..?
Varit i slagsmål? Gills det med syskon?
Blivit arresterad? Nej. 
Träffat någon från internet IRL? Men ja.

Antal...
Gånger du vart kär
? Riktigt kär, typ 2. Men det har alltid slutat skit. Nu vet jag vad kärlek är. Sebastian ♥
Gånger ditt hjärta brustit? Mja.. vet inte.
Hjärtan brustet på grund av dig? Don't know.
Tjejer du kysst? Haha, 2.. mellanstadiet! 
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Går fortfarande i grundskola!
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Många gånger.

Pålägg som gäller: Hästkorv!
Dagens dryck: Iste.

Senaste...
boken du läste? Senaste jag läste ut var "Svinalängorna".
Personen du fick e-mail av? Maria.
Personen du fick brev av? Det där skolfoto grejen.. 
Personen du fick sms av? Sebastian 
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Det var ett tag sedan.
Saken du köpte? Jeansshorts.

Vad har du gjort idag? Varit i Falustad hela dagen, typ.
Var det kul? Jadå.
Brukar du svära mycket? Hmm..
När stiger du upp på morgonen? Som så många andra.. olika!
Gillar du att slåss? Nej.
Vad har du på dig? Jeans, tröja osv..
Vad ska du göra ikväll? Ikväll och ikväll..? Den är väl typ slut snart, så jag antar att jag ska sova.
Vad är du allergisk mot? Falska människor.
Var har du ont? Ryggen.
Använder du hårspray? Yes, I do.
Kan du stå på händer? Kan väl vem som helst ;)
Håkan Hellström eller The Ark? The Ark, haha.
Salt eller socker? Till vad? I vad?
Gillar du ketchup? Ja, hihi.
Är du glad nu? Typ. Fast.. 
Var du glad igår? Jadå.
Vad dansar du till? Brukar inte dansa.. Haha!
Stockholm är... ? Öhm.. Sveriges huvudstad?
Göteborg är... ? En stad jag inte varit i på vääääldigt länge!
Kan du sjunga? Don't ask me. 
Spaghetti eller makaroner? Spaghetti!!!!
Land du vill besöka? Jag vill tillbaka till Cypern..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0