EN LISTA

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – Ja, absolut.

2. Är du morgon eller natt  person? – Hmm.. Beror på.

3. Vilket är ditt favoritprogram? – Våra bästa år, haha.

4. Vad skrämmer dig? – Massor. Döden.

5. Samlar du på något? – Öhm, nej.

6. Hur är du som person? – Pålitlig, snäll, omtänksam..

7. Vilken är den godaste maträtten? – Kina mat i mitt hjärta!

8. Har du någon dold talang? – Haha, nej inte vad jag vet.

9. Tränar du? – Gymmar ibland och rider.

10. Vad är din favoritmusik? – Hmm, kan inte bestämma mig.

11. Vad säger du om kärlek? – Underbart.

12. Vem känner dig bäst? – Sebastian.

13. Hur ser en vanlig vecka ut i ditt liv? - Skola, ridning, umgås med familj och Sebastian.

14. Har du någon piercing eller tatuering? – 5 i öronen, och navel piercing.

15. Om du var ett djur, vilket skulle du vilja vara och varför? – En fågel, haha.

16. Vilken superkraft skulle du vilja ha och varför? – Vingar.

17. Vad tänker du på när du vaknar? – "Orkar inte gå upp".

18. Har du varit eller är beroende av något datorspel? – Inte nu, men jag spelade alltid The Sims när jag var mindre.

19. Har du några vanor eller ovanor? – Brukar ligga och räkna matematik tal på väckarklockan innan jag ska somna..

20. Vilka personlighetsdrag gillar och ogillar du hos andra? – Jag gillar folk som är ärliga, som man kan lita på. Hatar människor som ljuger och snackar bakom ryggen bara för att dom är avundsjuka. Och när någon säger att man är dum i huvudet, utan att ha någon förklaring till varför den kallar mig så. Haha.

21. Hur resonerar du kring giftemål? – Va?

22. Är du en städad eller stökig människa? – När jag är borta gillar jag att städa, för det känns mer hemtrevligt då, dock stämmer inte det in på mitt rum..

23. Civilstatus? – i ett förhållande.

24. Vart i världen skulle du vilja bo? – Inte i Falun i alla fall.

25. Vad saknar du från barndomen? – Jag saknar allt från barndomen.

26. Nämn 5 saker som du måste göra i livet: ta studenten, få ett bra jobb, gifta mig, få barn och dö lycklig.

27. Vilket är ditt drömjobb? – Jag vet faktiskt inte..

28. Önskar du att du var av det motsatta könet och varför? - Nej, inte nu. Men ibland så vill jag vara en kille, haha.

30. Vad jobbar/studerar du med/till? – Jag går i 9onde klass fortfarande.

31. Nämn något du är stolt över: Jag är stolt över mig själv ibland, för att jag klarar av vissa saker jag inte tror att jag klarar. Och så är jag stolt över min pojke!

32. Hur ser ditt liv ut om 10 år? – Jag är 25 år, har ett bra jobb, barn påväg kanske osv..

33. Brukar du gråta? – Det händer.

34. Hur sover du? – I en säng?

35. Nämn något riktigt pinsamt du gjort: Haha, massvis.

36. Har du kysst någon idag? – Nej.

37. Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän/pojkvän? – Omtänksam, snäll, rolig, öhm, vad mer? Haha, det får Sebastian svara på.

38. Hur många förhållanden har du haft? – Det är några stycken.

39. Vad är avtändande hos det motsatta könet? – Sådana som inte sköter sin hygien, sådana som sitter vid datorn 24 timmar om dygnet, och killar som är osäkra osv.

40. Raggar du? Hur? – Haha, just nu gör jag inte det nej. Tror knappast jag "raggat" förut heller.

41. Har du fräknar? – Nej.

42. Ser du dig själv som attraktiv? – Nej.

43. Vilket är ditt favoritgodis? – Laktris, typ?

44. Brukar du hjälpa till i hemmet? – Nja, haha, när jag vill och orkar.

45. Vad har du för mobil? Är den bra? – iPhone 3gs, jadå, men jag vill uppdatera mig till en 4S..

46. Senaste boken du läste? – "Bara inte du".

47. Hur ser ditt hem ut? – Hmm, haha, vet inte hur jag ska beskriva det.

48. Hur ser din drömpartner ut? – Som min Sebastian.

49. Vilken är din favoritaffär? – Gina Tricot.

50. Har du någon finne? – Inte just nu.

51. Vad har du aldrig gjort? – Finns massvis jag inte gjort.

52. Berätta ett sommarminne: Sommaren 2011, Öland, Uddevalla VM osv.

53. Vad använder du för parfym? – Olika.

54. Hur lång är du? – Jag är jättelång. 157 cm!! ..

55. Vad har du för dator? – Öhm, emachines står det på den.

- Snodde listan från Tina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0