EN LÄNGTAN

Okej, det är inte alls långt kvar nu. Först Uddevalla, för att kika på motocross VM. Där nere kommer jag ha sjukt bra dagar med Carro och så får jag ÄNTLIGEN träffa Adam! Och många fler :) Direkt efter det, bär det av till Idre. För då börjar Dalacrossen! Ååååh, jag hoppas den veckan blir minst lika bra som förra årets upplaga av Dalacrossen tillsammans med mina underbara tjejer Emma och Julia, + alla pojkar vi va med.. hhaha ;) Längtar så sjukt jäkla mycket, fan vad kul det ska bli!

jag och Emma förra året. å den bruden lurade upp mig i nå hopptorn, och tillslut hoppade vi från både 5an, 7an och 10an! jag som knappt hade hoppat 3an innan.. haha ;)

Kommentarer
Postat av: emma

Fan vad kul vi ska ha älskling!

2011-06-16 @ 12:59:37
URL: http://emmakarllsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0