FREDAG DEN 13E, inte min dag..

Okej. Det här har inte alls varit min dag. Började med att jag försov mig imorse.. sen hände en grej.. (mina närmaste vet bara om vad jag har för "fel"), och sen höll jag och mamma på att krocka när hon skjutsade mig till skolan. Väl på skolgården låg det en snigel. Ja, ni hörde det. EN SNIGEL. Bland det värsta som finns! På idrotten började jag få ont i min vänstra bihåla. Och ja, nu ligger jag troligtsvis med bihålinflammation.. Hur kul!? Åååååh.. får se om jag orkar följa med till Älvdalen imorgon. Har sovit en stund när jag kom hem, så mår lite bättre nu.. men vi får se. Inte på humör alls, så jag tänker inte tråka ut er. LATERO!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0