DAG 6: ETT NYTAGET FOTO PÅ DIG SJÄLV OCH 15 INTRESSANTA FAKTA OM DIG SJÄLV


♥ jag AVSKYR ormar, grodor, sniglar och alla sånnadär' slemmiga saker. Det är min värsta fobi!
♥ min naturliga hårfärg är faktiskt blondin.
♥ mitt favoritband är John Lindberg Trio.
♥ jag är en tjej som ofta får höra att jag ser och verkar äldre ut.
♥ mina humörsvägningar är ingenting att leka med.
♥ om saker inte går som jag vill, blir jag lätt irriterad, sur, arg, ledsen, besviken.
♥ jag lever mitt drömliv. 
♥ en tjej som älskar att pyssla, det är jag det! som alltid kommer på så sjuka idéer att göra ;)
♥ jag är, och har alltid varit, en hästtjej! 
♥ utan Sebastian, skulle jag inte klara mig.
♥ jag hade blåa ögon som liten, men nu har jag gröna.
♥ min släkt, familj och vänner är det bästa jag vet!
♥ jag har fruktansvärt svårt att lita på folk.
♥ en till fobi som jag har, är att gå på brunnar. K- brunnar går bra.. men de andra, naaaj!
♥ jag fyller år om 9 dagar!


Kommentarer
Postat av: Semlan-Foto

Jag är med i en fototävling och skulle bli så glad om du röstade på min bild och som tack får du en länk :D



rösta här----> http://tavling.idg.se/pc-for-alla/sommar2011/pafageloga-0



2011-09-03 @ 19:34:25
URL: http://semlanofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0