DAG 7 - VAD ÄR KÄRLEK?

Kärlek kan vara så mycket mer, än bara mellan två personer. Jag kan ha en viss kärlek för t. ex djur, en låt, en sak, väder och så vidare. & jag har såklart en stor kärlek till min familj, släkt och mina vänner. Men den bästa kärleken är mellan två personer, mellan mig och Sebastian.

Våran resa började för 4 år sedan. Då han la till mig på Bilddagboken, ni vet dendär sidan som var mest populär innan facebook? Vi började chatta, smsa, ringa till varandra och så. Men vi träffades aldrig. Han var en blyg pojk ;) När vi var runt 11 och 12 år gamla, så blev vi tillsammans. Dock var det inte så seriöst, det vet ni ju själva, hur det är att vara så liten. Men det var över efter någon dag.
Vi var fortfarande vänner, och pratade med varandra. Och ett tag efter det, blev vi tillsammans igen, vilket slutade precis som gången innan, såklart! 
Men som sagt, vi pratade och fanns för varandra, som väldigt nära vänner efter det.
Och i november 2010, träffade jag honom för första gången. Det var nere på gamla skolan, efter deras låtprojekt, som vi snackade och så efter showen. Det var jättetrevligt! :)

Vi var fortfarande goda vänner. Men träffades inte förrän ett halvår efter.. i maj 2011. Jag kommer ihåg att jag hade fjärillar i hela kroppen, när jag väntade på att hans buss skulle stanna framför mig, och han skulle kliva ut därifrån. Holymolly.. vilken känsla det var, när han klev ut, och solen lyste starkt på honom. Han, med det blonda håret. Den långa och snygga killen.
Vi gick på stan tillsammans med hans mamma och sen skjutsade dom hem mig.

Efter det mötet, så träffades vi minst 1 gång i veckan, fram till 10 juni. Då vi blev tillsammans. 
"Solen lyste på oss. Dendär varma, tidiga sommarkvällen i juni. Massor av glada människor fanns runtomkring oss. Men i mina ögon fanns bara du. Och jag visste, att det var början på något långt och underbart, då du pussade mig".
Han är kärlek för mig. Mina känslor för honom är så otroligt starka, och jag har aldrig någonsin varit såhär' kär. Dethär är äkta kärlek. Något jag aldrig känt förut.
Min bästavän, min fina kille.
Sebastian Fakt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0