WOHO

Har precis varit till stallet med mami, vi gick igenom lite grejer med Annica. Utrustning, foder och så vidare. Börjar ju på ridskolan imorgon! :) Rider privathäst, vilket är grymt kul! Har verkligen saknat hästlivet. Men nu jäklar, är vi på G igen! :)
Sitter i soffan och kikar på Idol just nu, awsome. Ska lägga mig efter det, typ. Börjar bli riktigt förkyld. Buhu.. Men men, ska nog ta och göra mig varm oboy' eller te om en stund. Jaja, säger godnatt nu i alla fall. Puss!

min lilla älskling var hos veterinären idag igen. stackarn har förmodligen fått borelia ;( bästa vän, lämna mig aldrig!! ♥

Kommentarer
Postat av: VIKTORIA

sv; haha söt bild juuuuuuuu

2011-09-05 @ 20:53:27
URL: http://wicki.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0