CHRISTMAS

Det här är min blogg. Jag skriver och bloggar om det jag vill. Alla som vill får läsa, och om du inte gillar det du läser/ser - stäng ner sidan! Okej? Bra.

Fick en fråga i min frågestund (som du hittar HÄR och som fortfarande pågår) om vad jag fick i julklapp. 
Escadaparfym + nessäsär och lotion, Rihannas parfym (doftar verkligen ljuvligt!), presentkort på H&M, Gina, BIO och Guldfynd. Navelpiercing. Kläder, underkläder. Och i efterhand fick jag The Sims 3.
Av Sebastian fick jag ett skolfoto på honom (iiiiiiih min fina), och en jättefin baddräkt som jag ska ha nu när jag ska börja motionsimma ;) Och av hans föräldrar fick jag en bodylotion, läppbalsam och jättesöta och sköna sockor. Verkligen hur nöjd som helst över mina julklappar. Tusen miljoner tack mina nära och kära!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0