KRÅNGEL TELEFON

Blä. Legat och kollat på TV hela dagen. Klickade in på SVTPlay och såg 5 avsnitt utav Ponnyakuten också. Men för någon timme sedan så pallrade jag mig upp och städa mitt rum. Såg ju förjävligt ut, rent ut sagt! Pappa ringde och sa att jag skulle stänga av telefonen också, för den ska bli fixat på nåt jäkla vis av någon via någon sida? Öh, va tänkte jag då? Fattar ingenting. Men förhoppningsvis är den igång snart igen. Det är rätt många iPhone 3GS's som krånglar nu va? Har hört det av några i alla fall.
Jaja, funderar på om jag ska fixa designen lite nu, medan jag ändå håller på och pysslar och har mig.

Gamla bilder, från typ förra gången jag storstädade mitt rum. Ser ännu fräschare ut nu, då jag rensade hyllorna ovanför byron och städade yttreligare i byrons rutor. Fixade datorhörnan också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0