FIT FOR FIGHT

I våras tränade jag som bara den. Jag kom igång och körde hårt flera dagar i veckan. När jag åkte till Rhodos tog jag en paus. Men sedan dess har jag faktiskt inte tränat någonting (förutom på idrotten och några ridpass i veckan). Liksom, vad fan hände?! Jag har bara inte orkat träna, men ändå är figuren helt okej. Och nej, jag säger inte att jag är tjock, för det är jag inte. Men jag vill bara köra igång igen och bli mer vältränad! Det har jag tänkt på länge, men det har bara inte blivit av. Men nu så! Och som tur är, så har vi både ett gåband här hemma och en hel del andra redskap för träning. Jag fick även reda på att vi får träna gratis i skolans gym när vi vill, så länge lärarna är där. Hur bra är inte det? Det passar superbra på torsdagar när vi slutar tidigt osv. Är hur glad som helst för det!
Så nu kör vi, från och med imorgon. Det är dags att ta tag i träningen och kosten igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0