ÖPPET HUS

Igår var det Öppet Hus på min skola, därav ingen uppdatering då. Slutade tidigt och då åkte jag och Jennifer till en kinarestaurang och åt lunch innan vi drog en repa på Kupolen. Det enda jag fick med mig hem var strumpbyxor som jag ska ha på lördag då jag ska på maskeradparty! Vi var tillbaka på skolan vid halv fyra. Det vi gjorde på "Öppet Hus" var pepparkakshus, det var lite pill men det gick.
När vi slutade skolan idag åkte jag och Jennifer till Soltorg (en gymnasieskola) och tog andra sprutan mot livmoderhalscancer. Den gjorde som tur var inte lika ont som den första! Efter det har jag gått på stan med mamma och lunchat på hennes jobb. Nu är jag hemma och väntar på resten av familjen innan vi ska till mina kusiner för att fira Sara som fyller 20 år imorgon!!

Idag körde jag på rött läppstift, vit skjorta, flätat hår och svarta tights!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0