HOME

Hemskt ledsen för dålig uppdatering, men jag har haft fullt upp. La mig kvart i åtta i tisdags, för jag var så himla slut och trött. Igår hade jag ridning så jag kom hem sent. Det gick fruktansvärt bra faktiskt och Jalle var så duktig och på slutet kände jag verkligen att han sög på bettet och såg att mellandelen på halsen började "spela", alltså att han gick i en fin form. Är så himla glad för det och nu är jag riktigt taggad inför ridlägret! 
Idag har jag stannat hemma från skolan. Har haft huvudvärk till och från hela veckan, och hade det redan när jag vaknade imorse. Kände att det inte riktigt var värt att åka till skolan och endast ha 2 lektioner med huvudvärk. Så jag stannade hemma, gjorde mig en smoothie när jag vaknade och har latat mig med mina djur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0